Blossom by Anna Suvorova

Женский журнал Blossom

Читайте в BLOSSOM

Читайте в BLOSSOM

  • Главная
  • Новости
  • Не словом, а делом: как журналисты и блогеры высаживали деревья в рамках проекта «Озеленим планету вместе» от фонда Yves Rocher

Анонс: Seminaked Summer Edition приходит в Киев!

Seminaked Summer Edition приходить в Київ! Приходь у купальному костюмі, щоб відсвяткувати цю подію!

Seminaked Summer Edition приходить в Київ!

Київ, 12 червня 2015 р.: Desigual - міжнародний бренд одягу з Барселони – святкує старт свого розпродажу з символічною маркетинговою акцією "Seminaked", що цього разу називається Summer edition. Акція відбувається 12 червня вперше в Україні та країнах СНД в магазині Desigual вул. Хрещатик, 42 в Києві. Захід заохочує наших прихильників поспішати в купальних костюмах до магазину Desigual, щоб бути одним з перших 100 осіб для участі в захоплюючому розпродажі. З 10 по 11 годину ранку, після безсонної ночі зовні магазину, найщасливіші перші сто учасників, пронумеровані за допомогою яскравих беджів, зайшли в магазин у купальних костюмах та поспішали обрати собі дві безкоштовні одиниці одягу Desigual.

Бойовий клич, про який говорять по всьому світi!

"La Vida es Chula" («Життя прекрасне») – девіз Desigual з самого початку; це спосіб розуміння моди та життя. Це сповнене ентузіазму, позитиву та оптимізму гасло, яке залишає відбиток своїх яскравих кольорів. Це фраза, яка відображає сенс існування Desigual і вкоренилася в ДНК бренду і його основоположних цінностях. Маніфест, який пояснює, як споглядати світ кожного дня, що відбивається у веселій, свіжій, оригінальній манері вдягатися. Ми створюємо одяг із захопленням. Desigual просуває оптимістичний, грайливий і творчий настрій, який відбивається у всій діяльності бренду.

Про Desigual

Desigual характеризує його відмінний від інших, оптимістичний та різнобарвний дизайн. Бізнес було розпочато в 1984 році. La Vida es Chula (Життя прекрасне) – це гасло Desigual та його спосіб сприйняття моди та життя. Це сповнене ентузіазму, позитиву та оптимізму гасло, яке залишає відбиток своїх яскравих кольорів. Модний бренд має 8 категорій продукції: WOMAN, MAN, KIDS, ACCESSORIES, SHOES, LIVING, SPORT and BEAUTY та 17 каналів дистрибуції. Він розповсюджений в 109 країнах та має 530 власних магазинів, 11 000 мультибрендових магазинів та 2 500 кутків в універмагах по всьому світу.

Більше ніформації тут

2016© Блог Анны Суворовой BLOSSOM. Все права защищены.

Использование любых материалов, размещённых на сайте, разрешается при условии ссылки на blossom.kiev.ua.